donderdag 4 december 2014

Zelfkennis is de sleutel tot succes!

Waarom ben ik mij überhaupt gaan interesse voor sterrenbeelden?
Ik wil mezelf goed kennen voordat ik wat van andere kan zeggen.
Voorbeeld: Je wilt graag een partner die bij je past, toch? Ik ook! Maar wat past nu precies bij jou?

Als je nou eerst weet hoe je zelf in elkaar zit, dan kun je er ook achter komen wat bij je past! Ik ga je helpen om meer over jezelf te weten te komen en welke sterrenbeelden bij jou passen aan de hand van jouw sterrenbeeld.

Omdat ik bewust ben geworden van mijn positieve eigenschappen, weet ik ook wat ik het beste kan. Klinkt logisch, maar is het niet. Denk maar eens bij jezelf na waar je goed in bent. De negatieve eigenschappen zijn net zo belangrijk. Als je weet waar je bij jezelf op moet letten, ben je voor je omgeving meestal een prettiger persoon. Maar door kennis te hebben van andere sterrenbeelden weet je waar de klik ligt en waar niet.

Blind varen
Helpt het mij nu echt in het dagelijks leven? Jazeker! Kan ik er blind op varen? Zeker niet! Ik kan wel fijn vertellen over sterrenbeelden maar ik moet gewoon met voorbeelden komen. Kijk of je jezelf erin herkent en er iets van kan opsteken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten